Vier het buiten leven… een nieuwe tuinbeleving

Click here to scrolldown

Vier Seizoenen Buiten

  • Brainstorm
  • Advies
  • Design logo en merk
  • Campagne
  • Merkbook

Hoveniers krijgen een nieuwe uitstraling

Brainstorm - Vier Seizoenen Buiten, wil zich herpositioneren op de markt. Om dat te kunnen doen is er een nieuwe doelgroep bepaling nodig.  Zij willen zich gaan richten op tuingenieters in alle seizoenen. Ze willen zich in het luxere segment begeven door te leveren kwaliteit te benadrukken alsmede het totaalconcept dat ze kunnen bieden. Behalve “het groen” kan er ook een zwembad, een overkapping of een mooi terras ingepland worden.

Advies / strategie

Samen aan tafel kwamen we tot de conclusie dat de uitstraling en de huisstijl van Vier Seizoenen Buiten moet gaan aansluiten bij de doelgroep. Het merk moet als het ware naar een hoger niveau getild worden.

Omdat Vier Seizoenen Buiten franchise mogelijkheden onderzoekt hebben we als sparringpartner mee kunnen denken met de franchise formule makers, zo kunnen we samen het nieuwe merk uitrollen.

Merkboek, middelen , logo design

Als het op visuals aankomt kunnen we concluderen dat plaatjes van mooie tuinen redelijk standaard zijn binnen de branche. Als je “vier het buitenleven” wil uitdragen kun je dat beter uitbeelden door er mensen bij te betrekken. Mensen die samen genieten in de tuin.