DSC04947
Scherp zicht op wie je écht bent.

"Je wilt vooruit met je organisatie. Waar begin je, als je niet precies weet waar je nu staat?”

De ID-Scan geeft je dat broodnodige vertrekpunt. Geen nattevingerwerk, maar een strategisch onderbouwde nulmeting van de identiteit van je organisatie gebaseerd op het Business Identity Canvas.

Wat is de ID-Scan?

De ID-Scan is een 360° analyse van jouw bedrijf vanuit drie perspectieven:

  • Directie / management

  • Medewerkers

  • Klanten & externe relaties

Je krijgt concrete inzichten over:
• hoe jouw organisatie wordt beleefd
• waar het schuurt en …
• waar het juist sterk is.

Zonder interviews. Zonder ruis.
Mèt resultaat.

Wat levert het op?

  • Helderheid over je organisatie-identiteit

  • Input voor strategie, beleid, employer branding en merkontwikkeling

  • Aanknopingspunten voor cultuurverandering of fusieprocessen

  • Inzicht in duurzame ontwikkelingsdoelen (SDG's)

  • Breed draagvlak dankzij betrokkenheid van binnen én buiten

“Hoe beter je inzicht, hoe beter je keuze.”

Hoe werkt het?

Een strak georganiseerd, volledig geautomatiseerd proces dat bestaat uit zes stappen.

Geen gedoe. Wel inzichten waarop je kunt bouwen.

01.

Deelnemers

Jullie kiezen de deelnemers (intern & extern)

02.

Deelname

Elke deelnemer ontvangt een link naar de scan 

03.

Responstijd

Ze vullen deze in op hun eigen moment 

04.

Analyse

Wij verzamelen en analyseren de input

05.

Rapportage

Wij maken een overzichtelijke rapportage 

06.

Advies

We bespreken de resultaten en vervolgstappen

Voor wie?

Voor ondernemers, directeuren en managers die keuzes willen maken op basis van hun ware identiteit. Geschikt voor elke sector, van kleinbedrijf tot corporate, in het nederlands, engels en duits.

En nu? Je wilt de scan inzetten in jouw organisatie.

Ontdek hoe deze scan jouw bedrijf in beweging zet.