01.
Deelnemers
Jullie kiezen de deelnemers (intern & extern)
"Je wilt vooruit met je organisatie. Waar begin je, als je niet precies weet waar je nu staat?”
De ID-Scan geeft je dat broodnodige vertrekpunt. Geen nattevingerwerk, maar een strategisch onderbouwde nulmeting van de identiteit van je organisatie gebaseerd op het Business Identity Canvas.
De ID-Scan is een 360° analyse van jouw bedrijf vanuit drie perspectieven:
Directie / management
Medewerkers
Klanten & externe relaties
Je krijgt concrete inzichten over:
• hoe jouw organisatie wordt beleefd
• waar het schuurt en …
• waar het juist sterk is.
Zonder interviews. Zonder ruis.
Mèt resultaat.
Helderheid over je organisatie-identiteit
Input voor strategie, beleid, employer branding en merkontwikkeling
Aanknopingspunten voor cultuurverandering of fusieprocessen
Inzicht in duurzame ontwikkelingsdoelen (SDG's)
Breed draagvlak dankzij betrokkenheid van binnen én buiten
“Hoe beter je inzicht, hoe beter je keuze.”
Een strak georganiseerd, volledig geautomatiseerd proces dat bestaat uit zes stappen.
Geen gedoe. Wel inzichten waarop je kunt bouwen.
Jullie kiezen de deelnemers (intern & extern)
Elke deelnemer ontvangt een link naar de scan
Ze vullen deze in op hun eigen moment
Wij verzamelen en analyseren de input
Wij maken een overzichtelijke rapportage
We bespreken de resultaten en vervolgstappen
Voor ondernemers, directeuren en managers die keuzes willen maken op basis van hun ware identiteit. Geschikt voor elke sector, van kleinbedrijf tot corporate, in het nederlands, engels en duits.
Ontdek hoe deze scan jouw bedrijf in beweging zet.