Affiches

Campagne "De Passie van…"

Samen met Grooh communicatie hebben wij voor LLTB Weerterland de campagne "De Passie van…" opgezet. Voor deze campagne heeft Familie Fraipont de look'n'feel bedacht en voeren we die uit in Posters, flyers en banners.

Bekijk hier meer foto's en lees het concept van dit mooie project.

Mascotte en zwemposter Zwembad de Roerdomp

Voor Gemeente Roermond hebben wij een opdracht uitgevoerd van zwembad de Roerdomp. Binnen de zakelijke huisstijl van de gemeente wil het zwembad graag de concurrentieslag met commerciëlere zwembaden aan. Het gevolg is dat er binnen de huisstijl van de gemeente een weg gezocht moest worden waarbij wij ons aan de huisstijl hielden... maar ook een aantrekkelijke uitstraling voor het zwembad konden bedenken. We wilden ervoor zorgen dat ondanks de zakelijke richtlijnen er toch een warme sfeervolle indruk bij de klanten zou heersen. Als eerste stap hebben we samen met het zwembad een mascotte bedacht. Skip is een vrolijke roerdomp die op alle mogelijke manieren zal terugkeren bij onder andere activiteiten. Hiernaast een stickerposter waarbij de A, B en C leerlingen stickers kunnen plakken voor iedere vaardigheid die ze hebben gehaald.

Bekijk hier meer foto's van de poster.

Volg Familie Fraipont op Twitter.Volg Familie Fraipont op Facebook.