Campagne "De Passie van…" LLTB Weerterland

De Passie van Ruud en Jolanda

Ruud Ketelaars en zijn vrouw Jolanda samen met Wethouder Hans Houtman tijdens het officiële startschot voor De Passie van Ruud en Jolanda (© fotografie Maartje van Berkel)

De Passie van Gerry en Jos

Jos Mans en zijn vrouw Gerry samen met Wethouder Harrie Litjens tijdens het officiële startschot voor De Passie van Gerry en Jos (© fotografie Maartje van Berkel)

26 Nov 2014 Gideon Fraipont

Ontwerpen voor een campagne over het boerengezin is Familie Fraipont natuurlijk helemaal op het lijf geschreven.

In samenwerking met Grooh communicatie hebben wij voor LLTB Weerterland de designs bedacht voor “De Passie van…” campagne. “De Passie van…” heeft als doel bewustwording te creëren bij consumenten over wat zij eten en drinken. Het is allemaal zo vanzelfsprekend dat wij vers vlees, verse groenten en ovenvers brood kopen. Maar het is goed om stil te staan bij de gezinnen die telkens weer zorgen dat wij ervan kunnen genieten. De serie verteld het verhaal over boerengezinnen die vol passie zorgen voor onze Limburgse asperges in het voorjaar, de hamlap op de barbecue, het ijsje na, de stoofschotel…

 

Wij van Familie Fraipont weten hoe het voelt om in een familie bedrijf te staan en keer op keer vol passie iets moois voor klanten te maken. Wij kunnen dit gevoel dan ook perfect vertalen in de juiste look’n’feel voor de campagne. We hebben in de vorm het gezellige boerenfamilie gevoel opgeroepen. Ieder item bestaat uit een verhaal, een recept van één van de gezinsleden en een gezinsfoto. De flyer, poster en banner worden officieel overhandigd aan wethouders van de gemeente Weert. Het resultaat mag er zijn en we zijn er trots op. De campagne wordt zoals de foto’s laten zien goed ontvangen en is tot op heden dus erg geslaagd. De verhalen achter “De Passie van…” zijn te lezen op www.lltb.nl/depassievan of www.ditisnederweert.nl/depassievan.

Volg Familie Fraipont op Twitter.Volg Familie Fraipont op Facebook.